Menu
  • bip

  • Rekrutacja 2020/2021- listy…

    Informacja dla rodziców nieprzyjętych przedszkolaków:

    https://www.lomianki.pl/pl/aktualnosci/9051,Rekrutacja-do-przedszkoli-i-oddzialow-przedszkolnych-w-szkolach-podstawowych-zak.html

     

    Szanowni Rodzice

    w związku z wejściem w życie Rozporządzenia MEN z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty… zgodnie z zapisem § 11b Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie publikuje wyniki postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2020/2021

    Poniżej linki zawierające listy dzieci przyjętych oraz nieprzyjętych do naszego przedszkola:

    Lista przyjętych 2020-2021

    Lista nieprzyjętych 2020-2021

     

     

     

     

     

     

     

    Trwa rekrutacja do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2020/2021

    Przypominamy rodzicom/opiekunom prawnym, którzy złożyli wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola samorządowego lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, prowadzonej przez Gminę Łomianki, że zgodnie z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego, listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych będą podane do publicznej wiadomości dnia 27 kwietnia br. o godz. 14.00.

    Listy będą dostępne w systemie elektronicznej rekrutacji oraz na stronach internetowych przedszkoli i szkół podstawowych, w których utworzono oddziały przedszkolne.

    Rodzice/opiekunowie prawni w terminie od 27 kwietnia do 8 maja br. zobowiązani są do potwierdzenia woli zapisu dziecka do przedszkola / oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, do którego dziecko zostało zakwalifikowane.

    Potwierdzenia należy dokonać poprzez złożenie pisemnego oświadczenia. Oświadczenie (skan lub zdjęcie) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail przedszkola / szkoły podstawowej, w której utworzono oddział przedszkolny.

    Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
    w szkołach podstawowych zostaną podane do publicznej wiadomości w dniu 15 maja 2020 r. o godz. 14.00.

         …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

     

     

    REKRUTACJA

    Szanowni Państwo
    W związku z czasowym zamknięciem szkół i przedszkoli prosimy o zapoznanie się z aktualną procedurą składania dokumentów podczas rekrutacji:

    1. Rekrutacja do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
    Dokumenty związane z rekrutacją elektroniczną (wygenerowany wniosek + załączniki) prosimy przesyłać e-mailem (skan lub zdjęcie) na adres placówki pierwszego wyboru.

    dane kontaktowe: e-mail: referent.przedszkoledabrowa@edulomianki.pl

    W przypadku problemów z przesłaniem dokumentów,
    prosimy o kontakt telefoniczny 22-751-24-70 (w dni powszednie, w godz. 8.00 – 13.00) bezpośrednio z placówką pierwszego wyboru w celu ustalenia dalszego postępowania

     

    Szanowni Rodzice !!!

    Zapraszamy Państwa do odwiedzenia strony: www.gminalomianki.przedszkola.vnabor.pl

    na której 10 marca zostaną opublikowane informacje o elektronicznym procesie rekrutacji.

    Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
    w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Łomianki
    na rok szkolny 2020/2021

    Wychowanie przedszkolne obejmuje dzieci od początku roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 3 lata, do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 7 lat. Wychowanie przedszkolne może być realizowane w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych formach wychowania przedszkolnego.

    W przypadku dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wychowaniem przedszkolnym może być objęte dziecko w wieku powyżej 7 lat, nie dłużej jednak niż do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 9 lat. 

    Dzieci sześcioletnie (urodzone w 2014 roku) obowiązane są odbyć roczne przygotowanie przedszkolne w przedszkolu, oddziale przedszkolnym zorganizowanym w szkole podstawowej lub innej formie wychowania przedszkolnego. Obowiązek ten rozpoczyna się
    z początkiem roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 6 lat.

    Dzieci z odroczonym obowiązkiem szkolnym kontynuują przygotowanie przedszkolne
    w przedszkolu, oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej lub innej formie wychowania przedszkolnego.

    Dzieci pięcioletnie (urodzone w 2015 r.), dzieci czteroletnie (urodzone w 2016 r.) oraz
    dzieci trzyletnie (urodzone w 2017 r.) mają ustawowe prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego. W sytuacji nieprzyjęcia dziecka w postępowaniu rekrutacyjnym do przedszkola/oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej wskazanego we wniosku, Burmistrz Łomianek, wskaże rodzicom inne przedszkole lub oddział przedszkolny w szkole podstawowej, który przyjmie dziecko.

    Zasady prowadzenia postępowania rekrutacyjnego do samorządowych przedszkoli
    i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2020/2021 zostały przygotowane w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe
    (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.).

    1. Rekrutacja do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych rozpocznie się 10 marca 2020 r. i będzie prowadzona z wykorzystaniem systemu elektronicznego.

    Szczegółowe terminy postępowania rekrutacyjnego określono w harmonogramie.

    1. Włączenie się w rekrutację musi nastąpić pomiędzy datą rozpoczęcia etapu składania wniosków o przyjęcie, a datą zakończenia tego etapu, przy czym:
    • data i godzina wprowadzenia danych dziecka do systemu elektronicznego,
    • data i godzina wydrukowania wniosku,
    • data i godzina złożenia wniosku w przedszkolu/szkole,
    • data i godzina zatwierdzenia wniosku

    nie mają wpływu na kolejność przyjęć dziecka.

     

    1. Informacje ogólne:

    W postępowaniu rekrutacyjnym biorą udział dzieci zamieszkałe w Gminie Łomianki:

    – dzieci 3-4-5-6 letnie (urodzone w latach 2017-2014),

      oraz

      – dzieci, którym odroczono obowiązek szkolny.

     

     1) dzieci 3-4-5 letnie biorą udział w rekrutacji do przedszkoli:

    1. Przedszkola Samorządowego w Łomiankach przy ul. Szpitalnej 1,
    2. Przedszkola Samorządowego w Dąbrowie przy ul. Kolejowej 51,
    3. Przedszkola Samorządowego w Dziekanowie Leśnym przy ul. Marii Konopnickiej 65,
    4. Przedszkola Samorządowego nr 2 w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 8;

    2) dzieci 6 letnie (urodzone w 2014 roku) biorą udział w rekrutacji do oddziałów
          przedszkolnych w szkołach podstawowych:

    1. a) w Szkole Podstawowej nr 1 w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 73,
    2. b) w Szkole Podstawowej nr   2  z   Oddziałami  Dwujęzycznymi  w  Łomiankach   przy
    3. Partyzantów 31,
    4. c) w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6,
    5. d) w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Polskim przy ul. Rolniczej 435,
    6. e) w Szkole Podstawowej w Sadowej przy ul. Strzeleckiej 35.

     

    3) Rodzice/prawni opiekunowie dzieci zamieszkałych poza Gminą Łomianki mogą ubiegać się o przyjęcie dziecka w postępowaniu uzupełniającym, jeżeli przedszkole/szkoła będzie dysponowała wolnymi miejscami.

    4) Dzieci urodzone w 2018 r. nie biorą udziału w rekrutacji. Rodzice/prawni opiekunowie mogą ubiegać się o przyjęcie do przedszkola dopiero po ukończeniu przez dziecko 2,5 lat.

    5) Postępowanie rekrutacyjne prowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora przedszkola/szkoły podstawowej.

    6) Przydział dzieci do właściwych oddziałów nastąpi po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. Organizacja oddziałów przedszkolnych (jednorodnych wiekowo lub mieszanych) uzależniona jest od liczby i wieku dzieci kontynuujących edukację przedszkolną i przyjętych w rekrutacji.

    7) Do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych nie ma rejonizacji, jednak wskazane jest, żeby składać wniosek do szkoły jak najbliżej miejsca zamieszkania, czyli do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej w obwodzie, której dziecko mieszka, w związku z tym, że nie wszystkie dzieci realizujące obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne w szkole podstawowej innej niż szkoła, w obwodzie której dziecko mieszka będą przyjęte do klasy I tej szkoły (ze względu na ograniczoną ilość miejsc w oddziałach).

    Dziecko, które w roku szkolnym 2020/2021 będzie realizowało obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej innej niż szkoła, w obwodzie której dziecko mieszka, nie będzie przyjęte do klasy I tej szkoły podstawowej bez przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. A postępowanie rekrutacyjne do klasy I dla uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły będzie przeprowadzone, jeżeli szkoła będzie dysponowała wolnym miejscami.

     

    Jedynie dziecko, któremu organ wykonawczy gminy wskazał, jako miejsce realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego, oddział przedszkolny w szkole podstawowej innej niż szkoła, w obwodzie której dziecko mieszka, na wniosek rodziców, jest przyjmowane do klasy I tej szkoły podstawowej bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego.   

    Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych czynne będą 5 godzin (nie jest wykluczona praca oddziałów przedszkolnych na drugą zmianę).

    8) Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest w terminach określonych przez Burmistrza Łomianek w Zarządzeniu nr WAO.0050.24.2020 z dnia 31 stycznia 2020 r.

     

    1. Kontynuacja edukacji przedszkolnej:

    Dzieci, które kontynuują edukację przedszkolną w dotychczasowym przedszkolu, nie biorą udziału w rekrutacji – rodzice tych dzieci składają jedynie deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu, w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego, czyli od 3 do 9 marca 2020 r.

    Niezłożenie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2020/2021 w wyżej określonym terminie, oznacza rezygnację z miejsca w przedszkolu, do którego dziecko obecnie uczęszcza. 

    1. Prowadzenie postępowania rekrutacyjnego:

    Postępowanie rekrutacyjne prowadzi się na wolne miejsca w przedszkolu/oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej na wniosek rodziców/prawnych opiekunów dziecka.

    Wniosek można złożyć maksymalnie do 3 przedszkoli/oddziałów przedszkolnych
    w szkole podstawowej.

    1)We wniosku o przyjęcie rodzice/prawni opiekunowie wskazują wybrane przedszkola/szkoły w porządku od najbardziej do najmniej preferowanej. Przedszkole/szkoła wskazana na pierwszej pozycji we wniosku o przyjęcie  nazywana jest przedszkolem/szkołą pierwszego wyboru.

    2) Rodzice/prawni opiekunowie:

    – wypełniają w systemie elektronicznym wniosek o przyjęcie dziecka,

    – drukują wypełniony wniosek i po podpisaniu, składają go w przedszkolu/szkole

       pierwszego wyboru.

    lub

    – pobierają wniosek w dowolnym przedszkolu/szkole,

    – wypełniają go odręcznie i po podpisaniu składają w przedszkolu/szkole pierwszego
        wyboru,

          – informacje zawarte we wniosku wprowadza do systemu elektronicznego dyrektor
        przedszkola/szkoły.

    3) Podpisy obojga rodziców/prawnych opiekunów dziecka są potwierdzeniem zgodności informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym.

     

    4) Do wniosku o przyjęcie należy dołączyć dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów.

    5) Przy składaniu wniosku sprawdzana jest zgodność informacji zawartych w papierowym wniosku z danymi wprowadzonymi przez rodziców do systemu elektronicznego.

     

    6) Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy Prawo oświatowe).

     

    7) Wniosek o przyjęcie dziecka rozpatruje komisja rekrutacyjna w każdym przedszkolu/szkole wskazanej we wniosku.

    1. a) Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może:

    – żądać od rodziców/prawnych opiekunów przedstawienia dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach (przewodniczący wyznacza termin przedstawienia dokumentów),

    – zwrócić się do Burmistrza o potwierdzenie okoliczności zawartych w oświadczeniach.

    1. b) W tym celu Burmistrz:

    – korzysta z informacji, do których ma dostęp z urzędu,

    – może wystąpić do instytucji publicznych o udzielenie informacji o okolicznościach zawartych w oświadczeniach,

    – może zlecić przeprowadzenie wywiadu, aby zweryfikować oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka (do wywiadu stosuje się przepisy dotyczące rodzinnego wywiadu środowiskowego przeprowadzanego w celu ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego, o którym mowa w ustawie z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci – Dz. U. z 2019 r. poz. 2407 ze zm.)

     

    O wynikach weryfikacji oświadczeń Burmistrz informuje przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.

     

    W przypadku braku potwierdzenia okoliczności zawartych w oświadczeniu, komisja rekrutacyjna, rozpatrując wniosek, nie uwzględnia kryterium, które nie zostało potwierdzone.

     

    8) Na podstawie spełnianych przez kandydata kryteriów kwalifikacyjnych komisja ustala kolejność przyjęć:

     

    W przypadku liczby kandydatów większej niż liczba wolnych miejsc na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę łącznie kryteria określone w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe, tzw. kryteria ustawowe:

     

    • wielodzietność rodziny kandydata (rodzina wychowująca troje lub więcej dzieci),
    • niepełnosprawność kandydata,
    • niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
    • niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
    • niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
    • samotne wychowywanie kandydata w rodzinie (oznacza wychowywanie dziecka przez pannę, kawalera, wdowę, wdowca, osobę pozostającą w separacji orzeczonej prawomocnym wyrokiem sądu, osobę rozwiedzioną, chyba że osoba taka wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicem),
    • objęcie kandydata pieczą zastępczą.

    Wszystkie kryteria mają jednakową wartość – 100 punktów.

    W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po jego zakończeniu przedszkole/szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami, na drugim etapie brane są pod uwagę kryteria określone w Uchwale
    Nr V/35/2019 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 24 stycznia 2019 roku w sprawie określenia kryteriów rekrutacji dzieci do samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzania tych kryteriów
    (tzw. „kryteria samorządowe”).

    W postępowaniu rekrutacyjnym prowadzonym na rok szkolny 2020/2021 do samorządowych przedszkoli stosuje się kryteria przedstawione w poniższej tabeli 1.

    Tabela 1. Kryteria rekrutacji dzieci do samorządowych przedszkoli na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego

     

    l.p.

    kryterium

    liczba punktów

    dokumenty niezbędne do potwierdzania kryteriów

    1

    Dziecko z rodziny objętej:

    1)      wsparciem asystenta rodziny

     lub

    2)      nadzorem kuratorskim

    50

    1) Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów dziecka o korzystaniu
    z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej z działu: Wsparcia Dziecka i Rodziny,

    2) Kopia orzeczenia Sądu Rodzinnego ustanawiającego nadzór kuratora

    2

    Dziecko, którego oboje rodzice/prawni opiekunowie pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą.

    Kryterium stosuje się również do pracującego/studiującego rodzica/prawnego opiekuna samotnie wychowującego dziecko.

    10

    Oświadczenie o zatrudnieniu/nauce lub prowadzeniu gospodarstwa rolnego albo pozarolniczej działalności gospodarczej obojga rodziców/prawnych opiekunów lub samotnego rodzica/prawnego opiekuna

    3

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie lub rodzic/prawny opiekun samotnie wychowujący dziecko są płatnikami podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki

    15

    Oświadczenie o rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki (od każdego z rodziców/prawnych opiekunów)

    4

    Dziecko, którego jeden z rodziców/prawnych opiekunów jest płatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki

    10

    Oświadczenie o rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki (od jednego z rodziców/prawnych opiekunów)

    5

    Dziecko, którego rodzeństwo będzie kontynuowało w danym roku szkolnym edukację przedszkolną w tym samym przedszkolu

    5

    Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o uczęszczaniu do przedszkola rodzeństwa kandydata w danym roku szkolnym

     

    W postępowaniu rekrutacyjnym prowadzonym na rok szkolny 2020/2021 do samorządowych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych stosuje się kryteria przedstawione w poniższej tabeli 2.

     

    Tabela 2. Kryteria naboru do samorządowych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego

    l.p.

    kryterium

    liczba punktów

    dokumenty niezbędne do potwierdzania kryteriów

    1

    Dziecko zamieszkałe w obwodzie szkoły podstawowej, w której będzie spełniać obowiązek szkolny

    50

    Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów dziecka o adresie szkoły rejonowej zgodnej z miejscem zamieszkania, w której dziecko rozpocznie spełnianie obowiązku szkolnego w kolejnym roku szkolnym

    2

    Dziecko, którego oboje rodzice/prawni opiekunowie pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą.

    Kryterium stosuje się również do pracującego/studiującego rodzica/prawnego opiekuna samotnie wychowującego dziecko.

    10

    Oświadczenie o zatrudnieniu/nauce lub prowadzeniu gospodarstwa rolnego albo pozarolniczej działalności gospodarczej obojga rodziców/prawnych opiekunów lub samotnego rodzica/prawnego opiekuna

    3

    Dziecko, którego rodzice/prawni opiekunowie lub rodzic/prawny opiekun samotnie wychowujący dziecko są płatnikami podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki

    15

    Oświadczenie o rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki (od każdego z rodziców/prawnych opiekunów)

    4

    Dziecko, którego jeden z rodziców/prawnych opiekunów jest płatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki

    10

    Oświadczenie o rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych na rzecz Gminy Łomianki (od jednego z rodziców/prawnych opiekunów)

    5

    Dziecko, którego rodzeństwo będzie kontynuowało w danym roku szkolnym edukację w tej samej szkole

    5

    Oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów o uczęszczaniu do tej samej szkoły rodzeństwa kandydata w danym roku szkolnym

     

     

    9) Wyniki postępowania rekrutacyjnego komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości w formie listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia.

    Rodzice/prawni opiekunowie dzieci zakwalifikowanych do przyjęcia potwierdzają wolę zapisu dziecka:  

    – pisemnie – w przedszkolu/szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane.

     

    10) Komisja rekrutacyjna przyjmuje dziecko do przedszkola/szkoły, jeżeli zostało zakwalifikowane do przyjęcia i rodzice potwierdzili wolę zapisu oraz podaje
    do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola/szkoły.

     

    11) Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które nie zostały przyjęte, mogą:

    – wnioskować do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia     dziecka do przedszkola w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych,

    – wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji  rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia,

    Na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola/szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

     

    Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego przedszkole/oddział przedszkolny w szkole podstawowej nadal dysponuje wolnymi miejscami, dyrektor przedszkola/szkoły przeprowadza postępowanie uzupełniające w terminach określonych
    w Zarządzeniu nr WAO.0050.24.2020 z dnia 31 stycznia 2020 r.

     

    HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO DO PRZEDSZKOLI

    I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

     

    l.p.

    Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym

    Data rozpoczęcia

    Data zakończenia

    1.

    Składanie deklaracji o kontynuacji wychowania przedszkolnego

    03.03.2020

    godz.8.00

    09.03.2020

    godz.15.00

    2.

    Udostępnienie w systemie rekrutacyjnym oferty przedszkoli i szkół podstawowych

    10 marca 2020

    godz. 13.00

    3.

    Rejestracja kandydatów przystępujących do naboru – wprowadzanie do systemu wniosków przez rodziców/opiekunów prawnych

    10.03.2020

    godz.13.00

    26.03.2020

    godz.20.00

    4.

    Złożenie w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

    10.03.2020

    godz.13.00

    27.03.2020

    godz.15.00

    5.

    Weryfikacja przez komisje rekrutacyjne wniosków do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

    10.03.2020

     

    30.03.2020

    godz.15.00

    6.

    Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych
    i  niezakwalifikowanych

    27.04.2020 godz. 14.00

    7.

    Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego woli zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane, w postaci pisemnego oświadczenia

    27.04.2020

    godz.14.00

    08.05.2020

    godz.15.00

    8.

    Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

    15.05.2020 godz. 14.00

    Procedura odwoławcza

    od 15 maja 2020

    9.

    Składanie wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

    w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

    10.

    Przygotowanie przez komisję rekrutacyjną i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia

    w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

    11.

    Złożenie do dyrektora przedszkola/szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia

    w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia

    12.

    Rozstrzygnięcie przez dyrektora przedszkola/szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia

    w terminie 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

     

    Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych  w szkołach podstawowych

    13.

    Opublikowanie w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc

    18 czerwca godz. 14.00

    14.

    Rejestracja kandydatów przystępujących do naboru – wprowadzanie do systemu wniosków przez rodziców/opiekunów prawnych

    18.06.2020

    godz.14.00

    22.06.2020

    godz.20.00

    15.

    Złożenie w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

    18.06.2020

    godz.14.00

    23.06.2020

    godz.15.00

    16.

    Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych
    i  niezakwalifikowanych

    25.06.2020 godz.14.00

    17.

    Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego woli zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane, w postaci pisemnego oświadczenia

    25.06.2020

    godz.14.00

    29.06.2020

    godz.15.00

    18.

    Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

    30.06.2020 godz. 14.00

    Procedura odwoławcza

    od 01 lipca 2020

               

     

     

     

      •